Kære medlemmer!
Det ser ud til, at vores driftsforstyrrelser nu er løst – det var en periodisk fejl, som vi har løst lokalt af bestyrelsen sammen med vores samarbejdspartnere Dansk Kabel TV og YouSee.
Vi har stadig stor fokus på de udfordringer, som nogen medlemmer har oplevet, især hvis nogen skulle få de samme udfordringer igen.
Vi vil gerne sende en stor tak til de medlemmer, som har været behjælpelige i løsningen af udfordringerne. Det har været en meget stor hjælp – tusind tak.
Vi har stadig tæt kontakt med både YouSee og Dansk Kabel TV for at have fokus på at få løst evt. problemer hurtigt.
Hvis du oplever problemer med dine TV-kanaler eller andet, så er det vigtigt, at du indmelder problemet til YouSee på 70 70 40 40.
Det er vigtigt at fortælle dem, hvilke kanaler, der evt. giver problemer.
Skulle du opleve, at du ikke får hjælp den vej, så er du velkommen til at kontakte bestyrelsen, så vil vi gøre hvad vi kan for at hjælpe dig igennem systemet.
Formand Mikael Johansen, formand@nbanet.dk
Tlf. 61 15 56 72 (Hverdage efter kl. 16)
Teknisk ansvarlig Mogens Hansen, tv@nbanet.dk
Tlf. 62 63 16 53 / 40 98 82 03
Kontaktoplysninger på resten af bestyrelsen